16.06.2012

‘’Yap ama bana hissettirme’’ ?!


Ben sanmıştım ki güzel güzel sevişme hikayeleri dinleyeceğim. Hayır, o kadar sanmamıştım da bunu da beklemiyordum açıkçası. Ağzımla gözlerim balık gibi açılmışken şaşırmadım diyemezdim. ‘’yap ama bana belli etme dedim sevgilime’’ dedi, baktıkça bakasım gelen güzel bir kadın. Meğer ikisi arasındaki cinsellik sadece sevgilisinin yaşadığı kadarmış.

Birkaç kez sevgilisinin başka bir kadınla yattığını hissetmiş. Sinirden köpürüyor anlatırken. Nede olsa antlaşma ‘belli etmemesi’ üzerineydi. Adamın eline bir prezervatif vermediği kalmışken kafasına taktığı şey ‘hissettirmesi’. Gerçi bunu söylesem gözleri ışıl ışıl parlayıp; ‘’iyi akıl ettin bak, bir dahakine prezervatif vereyim, çocuk mocuk çıkmasın birde’’ diyebilir de.

Gözleri dolu dolu ‘ne yapmalıyım’ dedi. Tam adamına sordun be güzel kadın… bana kalsa bırak onu beraber aşk yaşayalım. Ama susup dudaklarımı yedim. Benim için bakireliğin hiçbir anlamı yoktu. Ama tercihi henüz sevişmemek olan kadına kendi doğrularımı anlatmaya uğraşamam. O yüzden yüzüne düşünceli düşünceli bakıp ; ‘e o da yapmayıversin’ dedim. Sonra bildiğim zırvaları tekrar söyledi, onun ihtiyacı varmış, mutlaka yaparmış bla bla. Sanki senin yok. Neyse…

Bakire kelimesini hiçbir zaman kafamda oturtturamadım. Hiç öpüşmemiş, el ele tutuşmamış, sarılmamış dokunmamış olmamıza da isimler takıyor muyuz? Ben takmıyorum. Yormayın beni bunlarla.

Haberim yok, meğer çok yaygınmış bu ‘yap ama hissettirme’. Bana bunu erkek arkadaşlarım deseydi, gururum, sevgim çatır çatır kırılırdı herhalde. Ben ki sadık olmakta zorlanırken buna hiç salyalarımı akıtamazdım. He gizlice aldatmak çok mu farklı bundan, ı ıh sanmıyorum. Ama bunun iznini alsam sevgilimden, yerin dibine geçmez miydim yani…

O bütün gece ağladı yatağında. Bende düşünüp durdum. Hiç laf atmayalım aşka, sevgiye, ruh eşine bilmem neye. Bir şeyler varsa eğer onu bitiriyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder