18.07.2012

Başlamadan bitenler

Biraz da tatsız ilişkilerden bahsedeyim dedim. Yaşadım yada yaşandı yakınımda. İşin eğlencesindeyim yazarken.

Ahtapot burcu

Tenhada ve baş başa kalınan zamanlarda bu insanın kollarının çoğaldığını görürsünüz. Sinemada tam konsantre film izlerken lonk diye kolu düşer boynunuza. Rahatsız olursunuz, yapmacık bir gülümsemeyle geri çekilirsiniz ama nafile. Daha da yakınlaşmaya çalışır hiçbir isteğiniz yokken.

Yada evinizde, cafe de ciddi bir konuşma içindeyken adamın elini belinde hissedersin. Kibarca geri itip konuşmana kaldığın yerden devam ederken o el birden kalçanda olur, gene beline çıkar, sonra başka el göğsünde olur, onu itersin ensende bir el çıkar. İşte o zaman dersin, bu adamın 2 kolu yok, benden sakladığı kolları var ve tenhada çıkartıyor işte! Üstelik tekrar tekrar itişlerine rağmen o oyun yaptığını sanar. Söylersin, cilve sanar. Seni yatağa atmak istiyorsak, uzatmayız direk atarız zaten. Ne cilvesi gerizekalı.

Buna benzer diğer türde nolur eve gidelim insanıdır. Aslında bu zamanda bir insanın bu kadar umutlu olması beni mutlu ediyor. Bugünüm iyi geçsin, diye bile bir umudum yok benim ama herifin akan salyalarına rağmen bir kadının evine gelme umudu var. Kıskanıyorum, bende dünyaya bu erkekler gibi sevgi dolu bakmak istiyorum. İnsanları, film izleriz valla ya, gibi boktan yalanlarla kandırabilme olasılığının gözümü döndürmesini istiyorum. Çok şey mi hı?

 Beni seç

Malını satmaya uğraşan iyi bir pazarcı modunda kendisini anlatır. Kaçmak için ‘dönüşte uğrarım’ dersin, seni görür de ‘e abla domateslerimize bakacaktın’ ısrarlarını dinlememek için her zamanki yolunu değiştirirsin.

-yatakta harikayım. Aslanım Kaplanım. En az 1 saat. 2011 yılında şu kadar şu kadar kadınla birlikte oldum. Günde birkaç kere birlikte olmak istiyordum ama eski karım istemiyordu, yoruluyormuş.

-klitorisin yeri nerede?

-ee ımm?

-sıradakiii!

10 parmak 10 marifet

Şimdi 1 erkeğimiz 2 kadınla tanışmıştır. Birinci kadına aşk istemediğini, eğlenmek istediğini, onu cinsel açıdan beğendiğini söyler. İkincisine ise ciddi bir ilişki istediğini, günlük ilişkilerden bıktığını ve aradığı kadını bulduğunu söyler, uğruna aşk sözcükleri döker. Yani böyle donanımlı, farklı bir erkek. Yandan bakarsan ıssız adam, önden bakarsan niyeti ciddi.

Her neyse, bu erkeğimiz aynı anda bu iki kadınla mesajlaşmaktadır. Birinci kadına telefonda erotik mesajlar atar kendi kendine.
Ama aynı zamanda da ikinci kadına da ders çalıştığını, bu yoğun dönemde aklından hiç çıkmadığını, o olmazsa hiçbir şeyden zevk almadığını yazar.

Bu iki kadınla mesajlarını ikisine de ortak ve tek doğru şeyi söyleyerek o günü bitirir:
 ‘’duşa giriyorum.’’

Oysa bilmez ki bu iki kadın yan yanadır ve çook gülüyorlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder