8.07.2012

öylesine

Sanırım bundan 7-8 ay evel garip bir dönemindeydim. Depresyon demek de komik geliyor ama öyleydi sanırım. Hani bazı reklamlarda ‘şimdi işi daha da zorlaştırmak için suyun içine buz koyuyoruz, leke zor çıksın diye giysimizi iki kez çamura batıyoruz’ diye uğraşıyorlar ya, dert arıyorlar hani kendilerine. Aynı onlar gibiydim. İnsanları ittim uzaklaştırdım kendimden. bu dönemi yaşarken çok değil 2 ay sonra şans mıdır nedir, işler tıkırına girdi.

Oluyor ve geçiyor yani aniden. Bitmez gibi gelen sıkıntılar bitiyor. He bunu niye yazdım? öyle zamanlarda bunların da biteceğini unutuyoruz. olur da gene yaşarsak işte kanıt derim, geçiyor derim kendi kendime.

Sarhoşluğu seviyorum. İçmesini bilen insanların sarhoş hallerini izlemek zevk veriyor. Saatlerce oturup seyredebilirim. Kendince dansları, sohbete girmeye çalışmaları, çenelerinin düşmesi… normalde daha çok dinleyiciyimdir ama sarhoşken işler değişiyor… fazla konuşmuyorum gene ama bilirsiniz bir cesaret geliyor. blogun o votka kısmı da buradan çıktı. Sessiz sessiz uçarken geceleri kafamı attırıp alkolle güldüğüm şeyler var, ne yapayım süpürgeyi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder