10.08.2012

Küçükken

Nerden esti yazmak bilmiyorum, uykusuzluktan heralde. (gerçi yayınlamak başka zamana kaldı ama..)

İlkokul zamanları, 5. Sınıf gibi gibi. böyle genç kızlar-kadınlar için dergiler var. O dergilerde de bazenleri kıç kadar cinsellik kısmı olurdu, görürsem ilk hevesle oraya bakardım. Bu dönem aynı zamanda ilk kez mastürbasyonu keşfettiğim dönem. Utana sıkıla kendime dokunuyorum ama yanlış bir şeyler yaptığımı hissediyorum. Bir daha yapmıcam bu son, diyorum ama zevkte alıyorum. Niye üzülüyordum bilmiyorum ama zaten uzun sürmedi. Yıllar sonra birkaç kadınla böyle bir şeyin konusu geçti, meğer aynı üzüntü onlarda da olurmuş o zamanlar. Merak ediyorum, erkekler yaşamış mıdır bir dönem bunu? Hiç sanmıyorum.

Her neyse, gene dergiyi bir harf kaçırmadan okumaya çalışırken başımdan aşağı bildiğin kaynar sular döküldü. Cinsel yolla bulaşan hastalıklar varmış!! Bende cinsellikle ilgili bir şeyler yapıyordum. kendime dokunuyordum, zevk alıyordum. Yani bende bu hastalıklardan kapmış olabilir miydim! Birkaç gün kendimi yedim durdum.

Hastalıkların altında belirtiler de yazıyordu ve hepsini ezberleyene kadar okuyordum. Nasıl tedavi olacaktım hem, kendimde gidemezdim ya doktora. Bu kadar zevkli olmasından anlamalıydım bir bokluk olduğunu!

Sonra nasıl normale döndüm hatırlamıyorum, uzun sürmemiştir herhalde. Ama kızım olursa kendim anlatırım bunları. Gerçi şimdiki gençlik asla o kadar aptal olamaz ya.
*
 İlkokul kaçta olduğumu hatırlamadığım yıllar. Sınıftaki bir çocuktan hoşlanmış, sonra diğer kızlarında ondan hoşlandığını fark etmiş, o çocuğun da herkesten hoşlanabildiğini fark etmiştim. Bunu görmek canımı acıtmıştı tabii. Üstelik annem de pek düşkündü bana. Okuldan geldiğim gibi kederle çantamı yere atar, hayatımın zorluklarını günlüğüme yazardım.

Yaşadıklarımı başkalarıyla paylaşmam gerektiğini düşünmüş olmalıyım ki bir akrabama gidip ‘ben kitap yazıcam, bana yardım eder misin?’ diye sordum. Aşk acısı çekmiştim, dost kazığı yemiştim, annemin fazla ilgisine maruz kalmıştım. Ben artık 10 yaşında hayatı çözmüş bir kızdım.Ayrıca, belki görürüm diye geceleri 10 dakika gökyüzüne bakıp beklediğim ufoları da yazacaktım. Bu da nasıl geçti şimdi hatırlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder