4.08.2012

Olabilirdi

                                                             resim:    steve hanks     
resim


 Kadın, ‘’biz seviştik’’ dedi utangaç bir gülümsemeyle. Ağzını kapatamadım. Ka-pa-ya-ma-dım. Öylece uçtu bu cümlecik dudaklarından.

Senle de benimle olduğu kadar istekli sevişti mi, diyemedim. Kimi zaman özlemle, kimi zaman bir masanın üstünde sevişti mi tutkuyla, diyemedim. Sana da dokunuyor mu saatlerce, HİÇ SANMIYORUM!         Diyemedim. Çünkü olabilirdi.

Bana o derdi; ‘hiçbir zaman başkasıyla böyle olmaz.’ Ve biliyor musun, ona ‘olur elbet’ diyen kimdi, ben! Ama anlatmadım bunları kadına. Onu kendi elimle uzaklaştırdım di-ye-me-dim.

Olur da bir cümle daha uçar dudaklarından, göğüs kafesime bir bulut daha yerleşir diye hep tetikteydim. Yüzündeki gülümsemeyi yırtıp atmak istedim anılarımla. Bizi görsün istiyordum, o övüntüsünün boşa olduğunu. resimlerimizi göstermek istedim, mektupları, tatilleri. Biz birbirimizi çok sevdik, hiçbir şeyi umursamadan, söyleyemedim…

Gözlerimi açtığımda yanımda uyuyordu. Oh be rüyaymış diye sevinemedim bir an. İçim hala acıyordu çünkü. Rüyaların böyle güçlü olmasını sevmiyorum. Uyurken doladığı kolu ittim hızlıca. Ve o gün rüya yüzünden suratsız bir kadın olmuşum. Farkında değildim.

1 yorum: