22.08.2012


Sana yaşadığında bizi hatırlatacak zevkler bırakıyorum.
resim:           peregrine heathcote
Yastığından gitmesi için başkalarını yatırdığın kokumu da bırakıyorum.
Ve hayır, yatağında siyah beyaz anılarımızı değil,
Bilerek en kırmızılarını bırakıyorum. 

Canını yakmak istemem ama yıllar sonra gördüğünde aklına berrakça gelsin diye
Seninle Tüm ışıkları yakıp sevişiyorum.
Özür dilerim, Koynuna yaslanıp huzur bulacağın kadınlardan değilim.
Başkasının yanında da huzur bulma diye boynunda morluğumu bırakıyorum. 

Sen gittiğimi sanıyorsun ama
uykusuz geceler, mide ağrıları ve kıskançlıkla karışık sızıları
tekrardan yaşaman için hayatının sakinleşmesini bekliyorum.
Kafanı karıştırıp 2 kadın arasında kalma diye seni  
Unutmak için dokunduğun birçok kadına bırakıyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder