30.09.2012

Öylesine

Anlatmak istediğim bir şeyler var gene. Başım da hafif dönüyor. Konuşmanın zamanı yani, hoşuna gitmezse sabah sarhoştum saçmaladım derim. hı? Tadını çok sevdiğimden dolayı mı dizili sanıyorsun bu içkileri. Yoksa sıkılıyor musun artık elimde siyah poşetle eve geldiğimde?

Biliyor musun, nedir şu kadınların sevmekten korkan erkeklerden çektiği? Oysa çok bir şey de istemiyorlar bence. Hani karanlıkta bir yere dokunmaya çalışırken belki sevdiği insanın ellerine değmek istiyor kadın. Yoksa her şey tamam hayatlarında.

Ne garip değil mi, bazen sabaha kadar bir yatağı paylaşamıyor insan hemen öncesinde aynı zevki paylaşsalar da. Ruhumuza dokunulmasından ne kadar çok korkuyoruz. Uykuda yakaladığımız o sakinliği uyuyan başka bir bedenin yanına yatıramıyoruz. Oysa sıcacık bir şefkati deli gibi özlemişidir. Ama ilk aşktan sonra, kırılmamak adına defalarca kırabiliriz sevdiğimizi.

Birde, sevdiğin şeyleri rahatlıkla söylemeni kıskanıyorum bazen. Ben kaybetme korkusuyla susuyorum çoğu zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder