20.09.2012

Sanırım

Kokusu burnuma uçardı. Derin derin nefesler çekerdim havadan kokusunu çalarcasına. Ve kokunun kaynağına, boynuna kıskançlıkla bakardım. Elleri dokunurdu da parmaklarımı çekemezdim mıknatısından. Ve bazen dar koridorda yan yana geçerken kendimi ona yaslardım da bakışlarını görünce ne yaptığımın farkına varırdım.

Vücudumun yaşadığını hissediyordum onu gördükçe. Benden ayrı, sanki özgürlüğünü ilan etmiş gibiydi her organım. Mutlu oluyordum bu kadar canlı olmalarına. Yanaklarım pembeydi çoğu zaman, kalbim hızlı, ellerim hareketli. Dudaklarım devamlı tadını istiyordu. Meğer hayal gücüm bir yere saklanmış da aşık olmamı beklemiş. Meğer kendimde sevdiğim ne çok şey varmış.

Sarhoşum, aklıma geldi. Sanırım böyle bir şeydi ilk başlarda aşk

3 yorum:

  1. Aşk alkollüyken dışa en güzel şekilde vuruyor.

    YanıtlaSil
  2. Kötü pişmanlığı doğurabiliyor, velhasıl konu cinsellik olunca pişmanlık olgusu azalıyor.

    YanıtlaSil