5.01.2013

2012

Birilerinin ''artık psikoloğa git!'' demelerini beklediğim 2011 yılından sonra 2012 çok güzel gelmişti…
Sanırım iyi geçmesinin bir nedeni de kaldığım yeri değiştirmem oldu. Meğer benim sorunum bu şehir değilmiş. Çünkü bundan sonra şehrin trafiğinden bile sıkılmamaya başladım -ki istanbulda trafikten rahatsız olmamak pek akıllıca değil. Ama şimdi şimdi normale dönmeye başladım, bunun sebebi kış da olabilir. Gene de huzurluyum burada.

Dondurmak istediğim çok zamanlar oldu. Mesela o Marmaris sahili, o ev ve otobüs seyahatleri. Uzun uzun şükrettiğimi de hatırlıyorum. Birde önceleri hiçbir hayalimi gerçekleştirememekten korkarken sonra da bu elde ettiklerimi kaybetme korkusu doğdu. Yani bir şekilde korku var, önüne geçemiyorum.

Ama mutluyum burada. kafam karıştığında önceki seneyi hatırlatıyorum kendime.

Ve bu güzel yılı iyi noktalayalım dedik, geri sayım yapılırken yeni yıla sevgiliyle nefes nefese girdim. Tüm sene böyle geçer mi bilmiyorum ama o gece epey iyi geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder