13.01.2013

bir ayrılık sonrası

Küfürler istiyorum, ağzımı doldurup taşıracak. Duyduğunda kulaklarını kanatacak.

Göğsümdeki acı bulutundan bir parça koparıp nefesine tıkamak istiyorum. Soludukça acımdan bir parça kat diye ciğerlerine.

O çok sevdiğin tırnaklarımla yüzüne izler bırakmak istiyorum. Bana geçer dediğin gibi geçmesini beklediğin, baktıkça umutsuzluğa düşüren izlerden. Kendine bakmaktan korkutan.

Dokunuşlarını derimden soyup kazıyacak kadar sert sevişmeler istiyorum. Gözlerinin önünde. Bedenimin hislerine dalıp seni bir süre unutana kadar düzüşmek!

Ve Gömleğinden içeri süzülüp dişlerimi koluna geçirmek… acını haykıramayacağın insanlar arasında. Hani öyle bir acıdır ki –keskin. Ve çığlığını bastırmaktan yara olmuş dudaklarına ellerimden tuz sürmek istiyorum.

Usul usul okşadığın saçlarımı şimdi bileklerine dolamak istiyorum, belki biraz da yüzüne. Bende sevdiğin şeyler seni boğana kadar…


           (Jack Vettriano)        

3 yorum: