10.02.2013

Bir adam var.

Sadece rüyalarıma almaya cüret edebildiğim. Ertesi gün dalgın dalgın dolaşmama sebep olan. Onu görmeyeli neredeyse yıllar oldu. Nerededir bilmem. Neler yaşadı, ne kadar üzüldü bilmem. Bir kokusunu bilirdim, onu da unuttum.

Onu pek kimse tanımaz. Hatta bazen ben bile şüphe ederim. Birkaç resmi var, başka da bir şey yok. O kadar yok hayatımda.

Bu uykulu buluşmalarda da çok konuşmayız. Konuşsak eskisi gibi sevmem. İlgi çekici gelmez. O sadece hatırlatır. Özellikle de dudaklarımı sımsıkı kapatıp asla söylemediklerimi. Ama eskide kalmış ve artık çook değişmiş günleri, ne diye özletirsin? Ah be adam, ne diye rüyalarıma gelirsin?

Geçen gece uğradığında onu içeri aldım. Uzun uzun baktım yüzüne. Hiç değişmemiş. Dokunmak istedim, çok istedim. Ne yapıyorsun sen! Başına bela mı arıyorsun! diye bağırdı içimden bir ses.Tedirgindi. Sus, dedim. Aptal, Bu sadece bir rüya. )


2 yorum: