22.06.2013

alakaya maydanoz

Bir ilişkide imalar gereksiz. Bunu da ben yokken özler sarılır diye koltuğun bir köşesine bıraktığım ve yeri hiç değişmeyen geceliklerden, defalarca söylememe rağmen basılmayan sifonlardan ve önemli değil dedikçe devam eden şeylerden anladım. Ne zaman çıldırıp evde bağırdım, gördüm ki çoğu imayı anlamamıştı. Aynı şekilde benimde oluyor, hatta kafam biraz dağınık olduğu için söylediği şeyi duymadığım da oluyor.  He öyle mi demiştin, diyebiliyorum mesela. Ama bir süre sonra tüm bu eziyetimsiler bitiyor ve rahat rahat aman kırılır korkusu olmadan iki tarafta iletişime geçiyor ya bunu tadı başka işte. Pek güzel.

Madem gecenin 1inde çenem düştü, şunu da yazıp bitireyim. Şu yaşıma geldim, bazı geceler yatak odasından mutfağa gideceksem önce koridorun ışığını sonra koridordaki tuvaletin ışığını yakıp hızlı hızlı mutfağa giriyorum. Ama kimse bana karanlıktan biraz korktuğumu kabul ettiremez. Etmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder