24.04.2015

birkaç aydır kandırılıyormuşum. birde akıllıyım diye gezinirim. aslında bana denilebilecek birçok şeyin farkındayım o yüzden bunu geçip olayı yazacağım. rahatlayabilmek umuduyla.

benimki okulu uzattıkça uzattı. birde ev tuttuk, o yüzden işe girdi, sonra işe kendini kaptırdı derken bu yıl okul kesin bitecek diye anlaştık. çünkü.. çünkü bazı planlar vardı işte.

bu süreç benim için biraz sancılı geçti. çünkü.. bunu da yazmak istemiyorum çünkü şuan ki acım daha ağır basıyor. ve bazı geceler onu uyandırıp korkularımdan bahsederdim. o da her şeyin yolunda olduğunu söylerdi ve uyumaya devam ederdim.

meğer hiçbir bok yolunda değilmiş. bugün normal-rutin kavgamızın sonunda bir şey itiraf etti. hiçbir dersi vermemiş. inanmadım, çünkü nerdeyse her gün tekrar tekrar sormuştum bunu. ve planlara kaldığımız yerden devam ediyorduk.

'kaybetmekten korktum' dediğinde ise öğürdüm. ve koltuğu başından aşağı geçirmek istedim. sanki çizgifilmlerde böyle bir şey olurdu, bir yerden koltuk düşerdi ve başı koltuktan dışarı çıkardı, bilmiyorum, öyle bir görüntü canlandı. gücüm olsa belki denemek isterdim, çünkü daha önce sehpa fırlattım. ama bunun yerine kusmaya gittim.

orada rahat bırakmadı. notlarını göster, dedim. girmedi, girmedi, yazıyor. meğer adam okulu bırakmış.

e sen benim yanımda çalışıyordun, dedim. evet, dedi.
e sabah sınava gidiyordun, dedim. otobüse binip dönüyormuş.

şu an sinirden gülüyorum :)))  ben bu adamla büyüdüm diyebilirim kaç yıldır birlikte olduğumuzu düşünürsek. nasıl bana uzak olabildi, canımı acıtan tek bu. ve onu daha önce kimseye eleştirmedim, ilişkimizin detaylarını olaylarını cartını curtunu kimseye anlatmadım, o yüzden buraya yazayım, rahatlayayım sonra unutup geçmek istiyorum.

birde işleri yoluna koymak var, hadi bakalım.

6 yorum:

  1. Hala onun yanında olabilmen ve birlikte bir şeylere göğüs gerebilme kararlılığı... Saygı duyulası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mantığım aslında neler diyor ama pek mantıklı bir kadın değilim sanırım.

      Sil
    2. votka mantık bırakmaz :)

      Sil
  2. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. yuh ama. Adam yalnız baya sağlam yalan söylemiş

    YanıtlaSil