30.04.2015

döngü

‘’Faturalar gelmiş.’’ diye seslendi eve girdiğinde. Elindeki kağıt hışırtısını duyuyordum. Boşveeer şimdiii, diye yatak odasından bağırdım. Sesimin yayıklığını merak etmiş olacak ki odanın başında belirdi. Yerdeki şarap şişesine baktı,

‘’Erkencisin.’’

Aslına bakarsanız geç bile kalmıştım. 2 gündür doğru dürüst yemek yemiyordum, 3 gündür çoğunlukla ağlıyordum, 4 gündür de sevişmiyordum. Belki biraz kafam dağılır diye öğlen bir kız arkadaşımla buluşmuş ama o da ‘neyin var’ diye sormadığı için bir şey anlatmamıştım. -Bu da huy işte- Ve o bıdı bıdı konuşurken ben de eve döndüğümde beyefendiye yapacağım hain planı kurmakla meşguldüm.

Bakışlarımı erotik bir hale getirmeye çalışıp yüzüne diktim –alkolden dolayı nasıl baktığıma emin değilim gerçi-. O da ayakta öylece yüzüme baktı. Ne söyleyeceğini, ne yapacağını kestiremediğinden emindim. İçimden geldiği gibi davrandım. Üstümdeki örtüyü atıp ona çırılçıplak gülümsedim.

Ve beklenilen tepki saniyeler içinde geldi…

Bir yağmur sonrası sessizlik, bir bahar sabahı, bir yaz akşamı, bir şeyler vardı odada. Öyle ki bizim yaşlı buzdolabı bile takırdamıyordu. Sigara içmek için yerimden kalktım ve yakarken masanın üstündeki faturalara baktım.

O huzurlu dakikalar bir an sekteye uğradı.  Buzdolabından ses gelmeye başladı, yerdeki tozları gördüm ve taşınırken bu kadar eşyayı ne yapacağız, diye geçirdim. Birkaç ay sonra düzenimiz bozulacak.

Kafamın içinde neden bu kadar telaşla çalıştığını anlayamadığım bir bölge tekrardan görev başına geçmek istiyordu ki, hayır, bir şişe daha açmaya karar verdim.

11 yorum:

  1. Her postunu okuduğumda ne olacak bu hatunun hali diye geçiriyorum içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar mı vahim :(
      :))

      Sil
    2. vahim demeyelim de... bi yerlerde patlamaya müsait bomba gibi :)

      Sil
    3. doğru dedin. erteliyorum belki de :)

      Sil
  2. Sanırım şuan söylenebilecek tek şey; kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek. Bir şeyler olacak bir zaman sonra ama ne zaman ne şekilde şeyler olur bunu az çok sen biliyorsundur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluruna bıraktım. düşün düşün boktur işine döndü çünkü :)

      Sil
  3. Tıkırdayan bir buzdolabım, birikmiş faturalarım, ne yapacağımı bilmediğim eşyalar ve bir kaç ay bile geçmeden dağılacak bir düzenim var. Resmen hissettim o belirsizlik halini okurken. Kolay gelsin demekten başka da bir şey yok sanırım elde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz üst üste bindi her şey.
      teşekkürler :)

      Sil
    2. Ben son gün halletmeyi düşünüyorum her şeyi. Öyle oluyorsa sana da haber ederim. :)

      Sil
    3. biliyorum bu yöntemi. sınavlarda uyguluyordum :)
      bazen son anda halletmek iyi olabiliyor, değil mi:)

      Sil
    4. Motivasyonumun daha yüksek olduğu kesin o anlarda. :)

      Sil