28.05.2015

soğankız

Geçen ay doğum kontrol hapının üzerine günler etiketini yapıştırmadım. Normal gününde ilerlediğimi düşünüyordum, gene de periyodun ortasına geldim, yapıştırayım dedim… Ve inanmak istemedim. Kafamdan yukarıya doğru baloncuklar çıktı ve en büyüğünde Sümeyye teyze belirdi; ‘’Hapı hep düzenli içtim, bir gün unuttum, onda da bu sonuncuya hamile kaldım.’’

Elimde fazladan bir hap vardı, yani hangi gün olduğunu bilmediğim bir gün içmeyi unuttum ve ben nerdeyse Allahın her günü seviştim. Gerçi hepsinde hedef yumurtalığım değildi, ama…

Yan odada, her şeyden habersiz, geri kalan hayatının ilk saniyelerini umutla yaşayan beyefendiye durumu söyledim. Biraz şaşırdı, güldü. Alışıktık, daha önce de ellerim titreye titreye gebelik testine işemiştim. Ama tek çizgi çıkıyordu ve ben de tuvalette halay çekiyordum.

-Çok matah bir şeymişiz gibi genlerimizi mutlaka aktarmalı mıyız ile önüne geçemediğim sevdiğim adamdan bir çocuk doğurma isteği arasında gidip geliyorum. Hazır hissetmememden ötürü olsa diye düşünüyorum, ev-iş-yeme-içme olaylarını netleştirmek gerek önce. Ama… insan zamanına tam olarak nasıl emin olabilir acaba? Birde Sümeyye teyzenin kafamda belirmesine çok sinirlendim o an.-

O akşam oturup düşündük ve hapı önceki akşam unuttuğum sonucuna vardık. Nitekim bir şekilde durumu kurtarmışız ve olması gereken gün malum sancıyla uyandım.
..

Mutfak çekmecesinde ise kendi kendine filizlenen bir sarımsak var. Beyefendiyle onu bir saksıya ektik ve her gün birimiz suluyoruz. Adını soğankız koydum. Arada konuşuyorum da.


Öyle işte.

6 yorum:

  1. Hiç bitmiyor bu "yersiz şüpheler". Neyse ki döngüsü düzensiz birisi değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biri bitse arkasından başka bir şey başlayabiliyor :)

      Sil
  2. Beklenmeyen hamilelik düşüncesi çok korkunç görünüyor açıkçası. Hadi o anlık gazla insan "bebeğim o benim doğurmalıyım" der falan ama 9 ay taşıdın sonra hevesin geçince bırak git şeklinde bir şey değil ki bu zımbırtı. Bir kere yapıyorsun sonra hayatın ister istemez ona göre şekilleniyor. Baştan aşağı korkutucu bence daha dikkatli ol sen doğum kontrol hapların konusunda, malum spremler senin vücudunda da aşağı yukarı 3 gün boyunca yaşabiliyor belli olmaz yani o bir gün sürpriziyle gelebilir sana :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hapın unutulmasıyla -ki belki de basit sebeplerle dünyaya geliyor olsak da- hazırlıksız bir şekilde ebeveyn olmak gerçekten de korkutucu.
      ah o sinsi spermler... uykulu gecelerin düşmanı :)

      Sil
  3. Tuvalet kapısının önünde sevgilimin işemesini beklediğim anları getirdin aklıma. :) Tek çizginin mutluluğu değişilmez. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, erkekler gene tuvalet kapısının önünde bekletiliyor bu konuda da :)

      Sil