15.09.2015

günün anlamı

Bu evi boşaltacağımız zamanlar çok üzüleceğimi düşünürdüm. En iyi sevişmelerimizi burada yaşamıştık ve ilişkide kim bilir belki de hayatta önem verdiğim şeylerden birinin de iyi bir seks olması bu günü anlamlı kılmalıydı… Fakat temizlik ve eşyaları toplama telaşı o an daha ağır bastı. Üstelik bir yandan da yeni yeri, askerliği, nişanı konuşuyorduk. Aileler anlayışlı çıktı önce. Sonrası, eh işte.

Komiğime giden bir şey var ki o da bilmem kaç senedir beraber yaşadığım sevgilimle sanki hiç yaşamamışız gibi edeplice birbirimizin yanında oturuyoruz. Kahve getirip götürüyorum. Bacaklarımda geçen geceki sevişmeden kalma morluklara dikkat ediyorum eğilirken. Ayda yılda bir görüştüğüm babam hüzünleniyor. Sanki. Akrabalarım ‘’ayyy heyecan var mı’’ diye sorduklarında ve ‘’ hayır.’’ dediğimde yüzleri düşüyor. Sanırım ayıp ediyorum.

Bu adamla gittiği yere kadar beraber yürümeye karar verdiğimizde gerekli heyecanları yaşamıştım.

Tantanaya dalıp sevişmeden geçip giden şu birkaç güne acıyorum.

Açığı kapatacağım.

-Taşınmak da ne zaman koydu; tam evden çıkarken. Kimselerin karışmadığı, hiçbir süsü püsü olmayan, kırıp döktüğümüz yegane yerimizdi orası.  :/  -

2 yorum:

  1. Kendi evin bellediğin yerden ayrılmak cidden zor oluyor. Kutu doldururken o telaş olmuyor belki ama mesela ben anne evine dönünce tam anlamıyla büyük bir "of!" çekmiştim. Kendi evin gibi olmuyor hiçbir yer ya. Hoş siz bu nişan olaylarına girmişseniz başka bir ev o kadar uzak değildir herhalde. Artık yeni yerlerde daha etkili anılar bırakırsınız sen de kolay alışırsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne evi iyi hoş da insan kendi düzenini kurduktan sonra oraya dönmek istiyor. Hem annelerin de düzeni bozuluyor bence :) Ah mecburiyetler diyerek bir 'of!' da ben çekeyim. :)

      Sil